سخت نییییییس...!!


♥♥♥♥♥♥♥♥پروانه ها....♥♥♥♥♥♥♥♥

خانـ ه لینـ ک ایمیـ لـ پروفایـ لـ طـراح

 

دیدی که سخــــت نیســـــت

 

تنها بدون مــــــــــن ؟!!

 

دیدی صبح می شود 

 

شب ها بدون مـــــــــن !!ا 

 

این نبض زندگی بــــــــی وقفه می زند 

 

فرقی نمی کند 

 

با مــــــن …بدون مــــــن 

 

دیــــــروز گر چه ســـــــخت 

 

امروزم  هم گذشت …!!! 

 

                                              طوری نمی شودفردا بدون مــــــن !!!…

 

 



نظرات شما عزیزان:

sadegh
ساعت19:05---8 بهمن 1391
دیدی چینی اصل قلب خویش

سپردم به دستهای خواهشت

دیدی بی حواس!

پایت به سنگ خورد،افتاد بر زمین...شکست

دیدی چه بی صدا دلم شکست!

دیدی حدیث عشق و جنونت فسانه بود

دیدی عاشقانه هایت فقط یک ترانه بود

دیدی عشق پاک من برایت بهانه بود

و کلام نگاهم برایت چه بیگانه بود

دیدی کوهکن!

دیدی به جای کوه غم ،تیشه ات قلب من نشانه گرفت

دیدی قایق عشقم ز دریای محبت کناره گرفت

کبوتر دلم هوای آشیانه گرفت

آسمان غم ابر ناله گرفت

دیدی ...

عشقت حباب بود و در هوا شکست

دیدی دلم شکست
پاسخ:میسی که سر زدی!!!!!!


AmirreZa
ساعت19:04---8 بهمن 1391
))) baba khoshtip..baba tizhoosh..

pezhman
ساعت18:58---8 بهمن 1391
نیلوفر جان وبت خیلی قشنگه اگه دوست داشتا به وب منم سری بزن

I

L

O

V

YOUپاسخ:حتمااااااا عسیسمم...!!!!!!!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





♥ یک شنبه 8 بهمن 1391 ساعت 18:53 بـ ه قـلمـ niloofar


طراح : صـ♥ـدفــ